kalbiminpariltisi TKumsall hayatım ismi önerisi istemiştin adı üstünde beğenmediğim isimleri söylemek de bir öneri bu arada gerçekten kusucam skfkdfkkf
Swan97 kalbiminpariltisi merhabalar konudan çok bagımsız ama forumda gezerken pıhtılaşma bozukluğunuz oldugunu gördüm. Benim de pıhtılaşma bozukluğum var öncesinde iki gebelik kaybım oldu. Coraspini kaçıncı haftada bırakmıştınız acaba pronlem yaşadınız mı☹️
kalbiminpariltisi Swan97 merhaba, 34 haftaya kadar kullandım bıraktım ama iğneyi doğuma kadar kullandım
Swan97 kalbiminpariltisi teşekkür ederim doktor bana da 36da coraspini bırak, iğneye devam dedi ama hapı bırakma fikri beni korkutmustu çok teşekkür ederim
kalbiminpariltisi Swan97 artık bebek iyice büyümüş oluyor hiçbir şey olmaz içiniz rahat olsun sağlıkla gelsin inşallah
Aycaunalsimsek TKumsall Oğluma Ekin Alp ismini koyacağız bizde. Ekin ismi daha çok erkeklerde duyulduğu için garip gelebilir kıza koymak. Ben duru ismini tek başına çok zarif buluyorum. Duru diyince aklımda direkt çok güzel bir kız imajı çiziliyor, sağlıkla gelsin 🫶
kalbiminpariltisi Swan97 hiçbir şey olmaz için rahat olsun buraya kadar gelmiş sağlıkla doğar 😍inşallah
TKumsall Baby_00 neden herkeste bi aman aman tavrı var içime sinmiyor aklımda bunlar var önerisi olan var mı diyorum herkes bir tavra giriyor var madem neden önermediniz
denizmanzarasi TKumsall ay evet cidden baydı bu durum, Zeynep Ayşe Fatma da herkeste var ama kimse ay niye bu isimleri koyuyorsunuz demiyor çünkü kimsenin haddi değil, yeni tarz isim koy koyma niye karışıyorsun veya niye burun büküyorsun demi 😑
TKumsall ikibaloglanannesi teşekkür ederim Defne ve ada ismi düşünmüştüm derin ve deren yeni oldu onlarida dusunecegim
gezentianne TKumsall Toprak Aren ise kesinlikle Ekin Ada🌾 Ekin ismini ben de cok beğeniyorum çevremde iki tane duydum ikisi de erkek ama unisex de bir isim. Ekin Ada hem fonetik olarak güzel söyleniyor hem kısa oluyor hem Aren ile uyumlu🥰🥰
ikibaloglanannesi TKumsall şu an ikinciye hamileyim 4 aylık cinsiyeti bilmiyoruz ama kız olursa Ayza olacak buna da bakın isterseniz :) Sağlıkla kavuşun 🧡
TKumsall denizmanzarasi ya benim o isimlere de bi garezim yok hani öneri olarak öyle de önerilebilirdi benim annemin adı Ayşe mesela garipsemiyorum ay bu ne köylü ismi gibi demiyorum güzel bir isim gayet ama bu isimlerden de etrafta yine var ben mesela küçükken geceleri dolunaya bakar çok güzel görünüyor ilerde kızım olursa Dolunay koyucam adini derdim o kadar aşağılayıcı eleştiriler geldi ki soğudum herseyden Asel diyorum burun kıvırıyor biri biri ekine ay aman kıza olur mu yani duru diyorum ıh mıh garip garip hareketler afedersiniz bazı isimlere karşı da o.spu ismi gibi o ne öyle falan e iyi siz koyun o zaman ismini ben cefasını çekerim sadece