Hatice-1233 İnanın hiç korkmadım. Belki mesleğimde ömür boyu çocuklarla olacağım için ama tabiki annelik ve öğretmenlik çok farklı. Baktıracak kimsem yok he olsada en az 5 yaşına gelene kadar çocuklarımı bırakıp çalışmam. Her şeyin zor yani var ama 3 yaşına gelsin, ben kolaylaya geçmiş olayım, aldığım kiloları vereyim, sosyal hayata geri döneyim sonra bida yapayım bu bana daha zor geliyor. Rahatlığı bırakıp yapar mıyım o kısımda var ikisi bir elden büyümüş olurlar. Bende ona göre yol alırım. Uykusuzluksa şu anda bile oluyor. Her zorlukla beraber bir kolaylık da vardır, ben buna her zaman inanıyorum.