atlasinannesi_ gerçekten akıl işi değil gibi geliyor benim bebeklerimin arasinda 13 ay var çok zorlanıyorum 2 yaşta çok küçük kesilikle ilk bebek bezden kurtulmalı uyku düzeni olmalı yemeğini kendi yemeli en temel ihtiyaçlarını karşılamalı yoksa inanilmaz zor hamiellik desen kucugun pedinde dolanacagim diye perişan oluyorsun üstelik 2 yaş sendromu kiskanclikta eklenecektir 😪 bu arada benimki isteyerek olmadı isteyerek yapanlara şaşiriyorum 3-4 yaş daha iyi geliyor benim planım o yondeydi