Hasret18ayaz Sumbul2167 yarın tekrar kan verin bende oğlumu 2 ile ogrenmistim bir gün sonra 7.39 olmuştu
Mamiko_2020 2.46 Bence yükselişe geçebilecek bi değer.2 gün sonra çok daha netleşir gebelik olup olmadığı ☺️Kaç gün var reglinize
Miniklerinannesiyim Mamiko_2020 şuanki sonuca göre negatif malesef ümit verip üzülmenizi istemem inşallah vardır
Sumbul2167 1202 genelde 0.100 oluyordu ve adetime 3 gün var erken test yaptım silik çizgi çıktı meme ucu hasasiyeti ve kasık ağrısı vardı sizce varmi
Mamiko_2020 Sumbul2167 Burda çok denk geldim böyle değerlerin yükselişe geçtiğini.Kesinlikle 2 gün sonra tekrar kan verin 🌸Ama bence var,sadece daha çoookkkk yeni ☺️
Sevgikaya1525 Sumbul2167 bence geçer ayın 4 de adetime 9 gün kala 0.100 iken adete 8 de ise 34.5 ile öğrendim adete var daha yükseleblr
Cnhavva Sumbul2167 adete yakin hormonlarda da artis oldugu icin o tarz cikmis da olabilir ama adetin gecince en net ogrenirsin insaAllah vardir yükselir
-Papatya33 GirlandBoy_Mom laboratuvar sonuçları yazın Googlea ilerisi olana girin. Zaten sayfa çıkıyor tc ve barkod numarasi yazandan
GirlandBoy_Mom -Papatya33 resim atma şansın varmı kuzum ya geçen sonuçlarımı öğlen öğrendim anca barkod almamıştım
-Papatya33 GirlandBoy_Mom canım ilk ikisinden de yapabilirsin ama ben üsttekinden bakarm hep. Kusura bakma yeni uyandım ondan geç yazdm biraz
GirlandBoy_Mom Sumbul2167 yani bence bi kaç gün içinde canım sana şöyle diyim çarşamba günü yaptığım test negatiften cuma günü pozitife döndü yani 1 gün bile farkediyor ama 3 4 gün içinde bence yükselir gibime geliyor