Fatma1602 elbette canım. Adet olacak gibi belirtiler yaşadım. Üstelik kanda beta 0 çıkınca her lavaboya gidişimde elimde orkid ile gittim. Benim gebelik belirtilerim oğlumda da kızımda da tıpkı adet belirtileri gibiydi. Göğüs hassasiyeti hafif alt karın ağrısı bel ağrısı halsizlik. Tüm bunları yaşadım.