Fatma1602 Selam arkadaşlar ben pazartesi Günü başka bir rahatsızlığımdan dolayı hastaneye gitmiştim MR çekilme lazımdı hamilelik şüphesiden dolayı test yaptırdık önce negatif çıktı beta normal Âdetinden beş gün gecikti hala hasta olmadım böyle olan var mı betonormal ama sonradan değişir mi test yapsam mı
Serya3 Fatma1602 benm testte silikti ama kanda negatif ti .. önceki aylardada 2 ayda bir adet olmaya başladım sürekli kan veriyodum doktorum hızlı kilo almssn vermen lazm ona bağlı dedi bana
idil22 Beeeen ☝🏻Canım benim evdeki testlerim de kan testimde çıkmamıştı. Aynen gecikme yaşayınca ikinci defa beta verdiğim zaman 58 ile hamile olduğumu öğrendim. Geç döllenme olmuş. Olabilir yani ,yüksek bir ihtimal biraz daha bekleyip tekrar kan ver.
Fatma1602 idil22 az önce dayanamadım test yaptım negatif ama hasta olmadım daha biraz daha mı bekliyim
idil22 Fatma1602 Son adet tarihi 12 Mart 16 Nisanda beta değeri 0 25 Nisanda pozitif 58 29 Nisanda 348 3 Mayısta 1707 Canım bak böyle not almışım. İki defa gebelik testi yaptım çıkmadı. Bir kez de kan verdim kanda da beta 0 çıktı. 9 gün sonra 58 ile öğrendim.
benim-kalbim-o idil22 ay ne güzel banada umut oldunuz dün acilde kan verdim 1.20 çıktı adete 5 gün var inşallah benimde yükselir 🥹
Fatma1602 idil22 hiç belirti yaşamış mıydın bende adet belirtisi de yok hamilelik belirtisi de yok hasta da olmadım gecikti
idil22 benim-kalbim-o ayyy inşallah kuzum benim. Allah kucağını tez vakitte doldursun sağlıklı sıhhatli bir bebeğin olsun inşallah. 🥰🌷♥️
benim-kalbim-o Havvabektas ben ikinci gebeliğimde adetten 3 gün önce öğrendim 72 ydi ama kürtaj oldum bu sefer 5 gün önce verdim hiç çıkmadı 1.20 çıktı
Fatma1602 Serya3 benim betaya bakıldı evde kendim de test yaptım ikisi de negatif ama hasta olmadım daha o yüzden umutluyum daha belki geç döllenmedir diye
idil22 Fatma1602 elbette canım. Adet olacak gibi belirtiler yaşadım. Üstelik kanda beta 0 çıkınca her lavaboya gidişimde elimde orkid ile gittim. Benim gebelik belirtilerim oğlumda da kızımda da tıpkı adet belirtileri gibiydi. Göğüs hassasiyeti hafif alt karın ağrısı bel ağrısı halsizlik. Tüm bunları yaşadım.
Havvabektas Fatma1602 evet ben aktif ve enerji dolu bı insanım o hafta acayip halsizlik ve uykum vardı nerdeyse 20 saat uyuyordum kaset testleri inanmıyorum o yüzden gittim kan verdim ordada çıktı
Fatma1602 Havvabektas ben de gittim ama negatif işte acaba sonradan artar mı diğer arkadaşların artmış bir süre sonra on gün sonra falan
Havvabektas Fatma1602 Bence olsaydı çıkardı benim eltim geç döllenme ile öğrendi adet 3 gün gecikti beta 20 çıkmıştı sonra arttı