dyann1 Merry_ yok canım görmedim bu akşam eşim gelince gitsem diye düşünüyordum yeni doğum yapan arkadaşım git bi baksınlar kese boş mu dış gebelik mi diye baksınlar dedi gitsem mi bilemedim 🤔sen gördün mü peki🌸
Merry_ dyann1 yok canım göremedim bende bugün gittim beta 1617 çıktı vajinal ultrasondan görebiliriz istersen dedi bende kabul etmedim o zaman yarın karından bakalım dedi yarın baktırcam inşallah görebiliriz sende baktır en azından için rahat etsin 🥹
Merry_ Ay doktorda dedi bugün keseye bakalım dış gebelik boş gebelik olmadığından emin olalım dedi de strese girdim korktum inşallah öyle bir şey olmaz 🥺
dyann1 Merry_ ben sadece beta değerini biliyorum onunda üstünden 3 gün geçti ve senden duyuyorum doktor onun hakkında bilgi vermedi bana
dyann1 Merry_ bende baktırıyım o zaman ama ben bi pazartesi gittim kadın doğuma kan verdim onu da kendim gördüm sonucu ona da gitmedim yani yükseldi mi tekrar onu da bilmiyorum
Merry_ dyann1 yükselmiştir tabi tekrar bi kan ver bak bakalım ay bende de yanma var sanki idrar yolu olmuşum gibi ama idrar tahlilimde temiz çıktı böyle yanma geliyor gidiyor
dyann1 Merry_ bende enfeksiyon var dedi o gün öğrendiğim gün ilaç verdi ama sormadan kullanmak istemiyorum nolur nolmaz
Merry_ dyann1 yarın bide ben sorayım olmadı ay kaç gündür aşırı kramp ve ağrım vardı bugün geçti gibi insan garip oluyor 😂😂
dyann1 Merry_ dün gece gittim ben kan verdim tekrar sağlıklı ilerlemiş dedi doktor kese baktı ama gözükmüyecek ama terslik var mı bakalım dedi yokmuş çok şükür🙏sen naptın bugün gidicektin
Merry_ dyann1 ay çok şükür inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🥰 bende gittim tam 5 hafta oldu bugün keseyi gördük ama minicikti daha bebek gözükmüyordu 10 gün sonra gel bebeğe bakalım dedi inşallah görürüm 🥹
dyann1 Merry_ aynı benimde tam 5 hafta görürsün inşallah canım benim çok mutlu oldum adına🥰beta kaç senin beta yine gözükmüş benimki 1094 gözükmedi küçük daha
dyann1 Merry_ ondan gözüktü senin,benim daha değer küçük canım Allahın izniyle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲