Merry_ merhabalar, benim de adetime 6 gün var progesteron değerim 8.5 çıktı. Doktor yumurtamın çatlamamış ya da geç çatlamış olabileceğini söyledi adet zamanını bekleyeceğiz dedi. Sizin progesteron arttı mı, gebeliğiniz sağlıklı ilerliyor mu acaba? 🌺