Krasivyy LiyaDuygu sinir oluyorum bazen bende gidiyorum midem ağrıyor desem chekup yapıp yolluyolar inşallah bebişinin bişeyi yoktur haber ver bizede dua edekim bol bol sana
LiyaDuygu gayecee inşallah İnan’ın mahvoldum ama bilmiyorum benim de içimde bir ferahlık var sanki 😔😔😔
gayecee LiyaDuygu yüreğinizi ferah tutun burda da benzer durum yaşayanları çok okudum ki bizzat yaşadık bol bol dua ederiz biz
Devran Allahh korusun rabbim şifa versin kötü düşünme olumlu düşün lütfen sana benziyodur seninde gözlerin çekikse sana benziyodur böyle düşünün herşey Allahtan sonuçta üzülme sen güç lü kal ki evladına iyi bakabilesin
Delianne LiyaDuygu ahhhh az önce denk geldim eski mesajları okudum ... şimdi de şu yazdığına denk geldim .... çok mutlu oldum çok şükür 🤲🤲🤲🤲🌸🌸🌸❤️❤️❤️❤️
Ahsen1625 LiyaDuygu Ohh ohh masalaah ah bu doktorlar :((( onlarda yanilabilior iste..neyse gozunuz aydin...
Yasemincifci LiyaDuygu rabnim miniğine şifa versin tez zamanda sana bağışlasın yavrumm ya cok üzüldüm😔
Zubeydetekkurt LiyaDuygu hamileyken ikili ve üçlü tarama testi yapilmadi mi canım. Cok gecmis olsun tez zamanda yavruna kavus insAllah sağlıkla...