LiyaDuygu canım yeğenimde bizzat yaşadık bunu zeka seviyesi geri dediler ablamın ağlamaktan sütü kesilecekti sonrasında ne oldu biliyormusun? Topuk kanı alırken bebekten kan gelmemiş hemşire akıllısı kanı sürterek mi ne almış yeğenim şimdi 10 yaşında zeka geriliği değil tam tersi acayip zeki bir çocuk herkes bence yaşıyor bu tarz yanlışlıkları öncelikle güçlü ol bebeğinin en çok senin gücüne ihtiyacı var ağlama demek kolay ama sen güçlü bir annesin kendini tutmaya çalış bak ben eminim bebeğinin hiç birşeyi yok burdan güzel haberlerini de alacağım senden