Gulcan355 Betamom hahaha çok kötüsün valla çok kötü bekleyemiyor insan ama mecbur yoksa piskolojim bozulur
Hazal0113 Gulcan355 bence iyi ben 25 ile hamile olduğumu öğrendim şu an sağlıklı bir şekilde ilerliyor gebeliğim
asya1010 Gulcan355 benim Mart ayında 56 çıkmıştı test te yapmıştım orda da pozitif çıkmıştı 4 gün sonra adet oldum doktor gittim kanamam var diye doktor bana sonucun çok düşük çıkmış zaten kimyasal gebelik demişti