@“Gulcan355”#
Sanırım 6. Hafta idi.
Keseyi görüyorum ama bebeği göremiyorum demişti. Baya da baktı. Haftamı öğrenince biraz daha baktı. Hah tamam gördüm rahatladım hadi hayırlı olsun dedi😅
Sonraki hafta kendi doktorum yoktu başka hoca geldi bebeği görüyorum kalp atışını görüyorum ama duyamıyorum dedi
Sonraki hafta kalp atısını duydum ve sonunda rahatladım 😅
Sonra 2li tarama testi korkusu sardı. Onada ağladım😅 o iyi geldi rahatladım. Şimdi 4 haftadır gitmiyoruz nsıl ki ? İyi mi ki ? Orda mı ki ? Napıyo ki ? Gene geliyolar 😂
Sen sormadın ama ben söyliyim dedim Tüm serüvenim böyle😂