Ftmnrutlu gebeliğin başında iseniz bence de değiştirin, sonuçta özele onkadar parayı biraz daha özel ilgilenilsin rahat edelim diye veriyoruz, devletten bu gibi farkları olmak. Ben iki doktor değiştirdim birinde kendi şahsi nosunu değil ama hemşiresinin cep telefonu verilmişti, hemşire hanım her yazdigima dönüyor ciddi bir durumda ise hocaya ulaşıyordu, diğer doktorum direkt kendi nunarasini vermişti sağolsun ne olsa dönüşünü yapıyordu, şimdi mesela bebeği götürdüğümüz doktorumuzun da numarası var aklımıza ne takılsa dorup cevap alıyoruz. Boyle olmadi gerektigini düşünüyorum ben