Ftmnrutlu benimde hamileyken ilk gittiğim doktor sekreterin numarasını vermişti. Bir kaç gün sonra bir şey sormam gerekti yazdım ve ertesi gün cevap alınca benim şarteller attı. Çünkü öncesinde 2 düşüğüm vardı riskli bir gebe olarak girmiştim kendisine. O an hemen başka doktor arayışına girdim. Bulduğum doktorum bana hemen numarasını verdi ve saat kaç olursa olsun bir durum olduğunda mutlaka yaz dedi ve çok kısa sürede dönüş yapıyordu . Hatta benim kanamam vs olmuştu o durumlarda arada kendisi yazıyordu nasıl oldunuz kanama da azalma var mı vs diye. Doktorum aynı zamanda psikoloğum gibiydi ya Allah ondan bin kere razı olsun. Allah herkesi iyi doktorlarla karşılaştırsın 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 bu süreçte o kadar çok tecrübe edindim ki. Gerçekten doktor çok önemli. İçinizin ısındığı kendinizi rahat hissettiğiniz bir doktorunuz olması çok çok önemli.