Civeleksu doktor yürüyüş yap dedi egzersiz vermedi squat yapıyordum yuruyus merdiven çıkıp inme ama kanala girmedi bebeğim yaklaşık 10 hafta boyunca baş asagaydi 40+1 de sancılarım başladı ,40+3 te 2 gün sancının pesine 9 cmle sezaryene alındım kanala kafasi olması gerektiği gibi girmemişti özele gidiyorsun muhakkak doktorunla görüş genel olarak 40 haftayı geçince hala kanalda değilse muhtemel son sezaryen oluyor en azından normal doğum diye vücudun ve bebeğin yorulmaz. Gönlünce olsun