Nazsuuu Merhaba arkadaşlar artk yaza yaza herkes tanıyordur ama tavsiye lazım normal doğum bekliyordum 35+4 ama tansiyon yüzünden direk sezeryana alındım suyum gelmesine rağmen suni sancı fln verilmedi Altan bile bakilmadi muayene gelmistim yani ama herşey 1 saat içinde oldu çok korktum ağladım beklemiyordum çünkü belime iğne vurdular ama narkozda vermişler sanırım çünkü hiç bişi hatırlamıyorum uyandığımda sadece ağlıyordum açıdan iç kanama olduğu için karnımı gelmiştir uzun bir hortum Allah’tan bugün çıkardılar çok kötüydm pazartesi günü olmuştu sezeryanm neyse asıl konu süt gelmiyor çok kötüyüm taş gibi memeler meme büyük bebek emmiyo ucu sert süt sağma makinasi alicagm ama hangi marka iyidir bilmiyorum kullanan varsa aranızda iyi marka soylesn
Silaybooo123 Nazsuuu iyi marka veya kötü marka diye bişry yoktur işinize yarayacak olan vardır. Bende sezaryen doğum yaptım ve KİWİ marka olanını aldım neredeyse diğerlerinin yarı fiyatı denecek kadar uygundu ve işimi de gördü. Tavsiye ederim boşuna gereksiz para vermenize gerek yok diğerlerine bence.
KurabiyeninAnnesi123 Nazsuuu sezeryanda biraz geç geliyor canim benmde 3. Gün gelmişti sütüm her seferinde emzirdim memeyi vere vere süt kanallarım açıldı
Esum48 Nazsuuu ben de ilk zamanlar ayni sorunu yasadim gogusler birden sut doluyor ucu kuculuyor tutamiyor. Emzirmeden once birkac dakika sagip ucunu yumusatinca kolay aliyordu. Ben wee baby kullaniyorum cok memnunum
Hryedz Nazsuuu tansıyon sorunu olunca normalden zıyade sezeryana alıyorlar sanırım çünkü benımde suyum gelmesıne ragmen sezeryan oldum bır kaba sıcak su doldurup havluyu ıcıne batırırdım sıkıp sıcaklıgı ıle goguslerıme koyardım soguyana kadar beklerdım sonra elektrıklı sagma makınesı ıle sagardım ben e bebegınkını kullandım memnundum mastıtlerım bıle bu yontemle acıldı sagdıkca bebekte memeyı daha rahat tuttu
DenizBatus Silaybooo123 peki elektrikli mi sarjli olanı mi kullaniyorsunuz bende alcam ama kararsızım
derler-anne Çok geçmiş olsun canım benim öncelikle Rabbim bundan sonrasını hayırlara vesile kılsın mübarek olsun Allah analı babalı büyütsün evladın kucağında çok şükür Allah’ım acılarını dindirsin kiwi marka aldım bende sessiz çalışıyor motoru da iyi çekim gücünü azaltil yukseltiyorsun fonksiyonel bı makine yani diğer markalara iki katı para vermektense başka eksiklerini de alırsın trendyolda gayet uygun fiyatlı ben iki göğüsle çalışanı almıştım
meralzg Göğsünüz sertleştiyse öncelikle hastane pompası kiralamanızı tavsiye ederim bir süre, o göğsünüzü ve süt akışınızı düzene koyar sonra rahatlarsınız. Sonrasında ben mamajoo kullanmıştım çok memnun kaldım.
Nazsuuu meralzg walahi çok kötüyüm artık ağlıyorum koltuk altına kadar sertlik oluştu bebek bı turlu ucunu emmiyo büyük olduğu için
meralzg Nazsuuu zaten sertleşince bebek tutamıyor, boşaltıp rahatlatmak lazım en iyi yolu da hastane tipi pompalar, çok yaşadım bu durumu
Nazsuuu Esum48 bebeğim hala tutmuyor uc sayesinde tutuyor ama halada aç kaliyo çünkü sadece bı memeyi verebiliyorum
Esum48 Nazsuuu emzirme pozisyonunu degistirin diyorlar. Geneld ekucak pozisyonu oluyor ya. Şöyle koltuk altina dogru yatirinca emdigi memenin yönüne dönük oluyor ya o zaman tutuyormus oyle diyorlar denediniz mi
eylul031989 Nazsuuu İlk doğumumda ben de mastit olmuştum, sıcak havlu koyup koyup sağmaya çalışmıştık. Göğüs ucu olmadığı için silikon göğüs ucu kullanmıştım. Başta zorlansak da sonra alıştı. Büyüdükçe memeyi de tutmaya başladı. Bakalım şimdi ne yapacağız?
Nazsuuu eylul031989 inşallah benimkide büyüyünce tutar bende silikon meme ucu kullaniyorm sütüm geldi Allah’tan ama sağ memeyi emmiyo
eylul031989 Nazsuuu İlk kızımda o kadar zorlandım ki. Önce tutmadı, tuttu sütüm azdı. Sonra uzun bir süre silikonla emzirdim. 2 aylık olduğunda hepsi geride kaldı. Ama çok mücadele ettim. Diğer göğüsü de tutar ara ara deneyin. Ben tutmayınca sağıp verdim bir süre sonra o da güçlenince tuttu zaten