Sumbul2167 canım ben şimdi muayeneden çıktım doktor ultrasondan baktı rahim duvarı kalınlığın oluşmuş baya gebelik olabilir dedi şuan göremem adetin gecikince tekrar gel dedi. Test versek çıkabilirde çıkmayabilirde dedi adetin geciktikten 1 hafta sonra test yapıp öyle kesin sonuç alırsın dedi