gecegunesim Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim 🥰 belirti için çok erken hiç kendinde belirti arayıp kendini de yıpratma psikolojini de yıpratma benim ilk denememdi 3 sene içinde 2 başarısız aşılama çatlatma iğnesi tedavisi çok yıprandım ama ilk tüp bebek denememde tuttu 5. Gün embriyosuydu çift embriyo koyuldu ama bi tanesi tuttu Rabbime şükürler olsun ❤️ bende öyleydim biliyo musun her kasık ağrımda inşallah tutmuştur diye dua ediyordum hep şimdi de her fırsatta şükür ve isteyenlere dua ediyorum 🥹 benim belirtilerim 8. Gün başladı kuzum bütün adet belirtileri vardı kasık ağrısı bel bacak ağrısı baş ağrısı halsizlik sıcak basması bunlar benim adet belirtilerim normalde ve ben tutmadı diye çok üzüldüm 12.gün test verdim test vermeden önceki 3 günü kendime zindan ettim çok ağladım yine tutmadı olmadı diye ama olmuş 🥹Rabbim seni de sevindirsin inşallah 🤲🏻😍