ozlemozlem66 Göztepede spinal yapıyor, yapıstırma dikis ve sezeryan sonrası refakatçi kalıyor yanınızda telefon falan da yasak değil 🤗
Hil123 Gecen yıl lütfi kırdarda sezeryan oldum dogumhane katında yani normal doğum yapıcak olanların katında yasak ama serviste değil sezeryan olucaksanız yasak filan değil yani
Oap_12 iremarsln37 ben Perşembe günü Zeynep Kamilde sezeryanla doğum yaptım. Çok çok memnun kaldım. Doğum hikayemi paylaşırım. Eğer yakınsa kesinlikle tercih edin. Mükemmel bir anestezi ekibi ve doğum ekibi var. Sonrasındaki ilgieri vs özel hastane gibi. Odalar tek kişilik. Çok acil gelen yoksa. İlgileri çok iyi. Ben memnunum kaldim