Umaysrky maşallah de kızzzz. Benimde öyleydi hala da öyle gerçi bende ilk hamile kaldığım dönemler bide ilk hamileliğim ya tecrübesizim de çoğu kişi mide bulantısı vs vs diyordu bende hiç bir belirti olmayınca garipsemiştim 😁 kendi kendime acaba neden böyle diyordum hep. Doktoruma söyledim gülümsedi ve tadını çıkar demişti gayet normal dedi. Rahatlamıştım o zaman 😀