NurZenkin 1Papatya__ 34 haftalığım şuan 29. Haftalıkken gobusum indi çok toplanıyordu o zamanlar.Her gittiğimde baş aşağı döndüğünü söyledi ama hala doğum kanalına girmemiş.
1Papatya__ Humeyra1 merhaba evet oluyor. Benim içinde yemek yemek zulüm oldu artık:( 32+2 yim nabzım öyle yükseliyor ki yemek istemiyorum resmen. Yemesem de şekerim düşüyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım
1Papatya__ İkidir tansiyonum oynuyor 13/8 13/9 oldu doktoruma söyleyip acile gittim idrar bakıldı temiz çıktı şimdilik ama korkuyorum. Böyle bişey yaşayan var mı?
hamislikmii Kızlar bende 33 deyim idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum antibiyotik kullAnıyorum bir alakası var mı bilmiyorum ama inanılmaz halsizim 3-4 gündür kafamı kaldıramıyorum yastıktan hamileliğin ilk haftalarında gibiyim böyle olan var mı
Yenianne6161 hamislikmii benimde öyle 4-5-6. Aylarda çok iyiydi ama son 3 ay yine başladı halsizlik çok fena
Yprkk 1Papatya__ 31+0 olduk biz de 🌸çatı ağrım 27. Haftadan bu yana devam ediyor dönmekte zorlanıyorum artık . Haftaya çalışır raporu alıcam 36. Haftaya kadar direnmeye çalışıcam 😁
Yprkk glycnkrt Benim de ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde ağrı sancı nedir görmedim yaşamadım ama bu gebeliğim çok farklı Çatı ağrısı yüzünden yürüyemediğim anlar oldu .
glycnkrt Yprkk yalnız değilsin 😀 şuan 32+4 üm o ağrı geçti ama başka türlü ağrılar oluyor bir günüm bi günümü tutmuyor. kusma bulantı hepsi geri döndü. 🙄 kolaylıkla sağlıkla doğuralım inşallah 🙂
Yprkk glycnkrt bende kusma bulantı olmadı hiç çok şükür ama çatı ağrısı denen şey yüzünden ayağı kalkamaz oldum bir ara 🥹 aminnn cümlemiz inşallah 🙏🏻 🌸