1Papatya__ Kızlar merhaba 31+4 den herkese iyi akşamlar:)) nasılsınız nasıl gidiyor. Bende çarpıntı çok oluyor sizde durumlar nedir
glycnkrt 1Papatya__ 31+5 im karnım aşağıya indi ve hareketleri aşağıda hissediyorum. sağ böğür mü böbrek mi artık orası ağrıyo ve bacağıma vuruyor kasılıyor. acile gidicek oldum geçti Allah’tan ama gün içinde devam etti. birde bebek toplanıyor sürekli sizindr öyle mi?
Cm23 1Papatya__ yemek yerken felan mı oluyor çarpıntınız çarpıntı aslında normal kabul ediliyor hamilelikte
Humeyra1 1Papatya__ çarpıntı benimde ara ara çok oluyor yemek yerken fln da.. bugün de tam kasık değilde göbeğimin altına doğru bıçak batması gibi anlık giriyor bı acı. Korkutuyor açıkçası. Sizde de oluyor mu
meryinthemood 1Papatya__ ben de 31+1im mide bulantılarım geri geldi 🥹 bi de artık bir yerlere sığamıyorum yatarken çok rahatsız oluyorum dönememekten, tuvalete gitme konusu zaten hepimizde aynıdır🤦♀️
Hasdilq glycnkrt 28 deyim bende aşağı da değil ama toplanma olayı ve kasık ağrısı bende var sanırım üşüttüm sırtım yada karnım açıkta kaldı bu yüzden oluyormuş
1Papatya__ glycnkrt benimde öyle olmuştu aşağıda durmuştu bir gün sonra pozisyon değiştirdi. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
1Papatya__ Hasdilq kasık ağrısı bende hep vardı ilk dört ay topalladım. Tam kurtuldum geçti derken şimdi yine var. Ama en rahatsız eden çarpıntı
Cm23 Hasdilq bu bende de var ya bende 32 haftalık şuan aşırı rahatsız ediyor o toplanma korkutuyor bi şey mi oluyor acaba diye
glycnkrt Hasdilq kasık ağrısı hiç geçmiyor ya. ilk gebeliğimde böyle şeyler yaşamadım. bu ikinci gebeliğim ilki gibi 35 haftalıkken doğum yaparsam diye ödüm kopuyor. bu sebeple endişe duyuyorum.
glycnkrt 1Papatya__ 1 haftadır böyle. 😪 ilk doğumum 35 haftalıkken oldu o kadar ağrı sızı yaşamadım. ikincide böyle net hissedince endişe duydum.
BilgeGokturk Ben de yalancı kasılmalar ve toplanmaları yaşıyorum. Bel ağrıları en yorucu kısım diyebilirim. Acaba bu toplanmalar erken doğum belirtisi midir diye endişe etmiyor değilimmm. Bir bilginiz var mı
Cm23 BilgeGokturk geçen hafta bunun içim iki gün hastanede kaldım ben sancı çıktı nst de o yüzden korkuyorum böyle kasılmalar olunca şuan bi şey olucak diye
glycnkrt Cm23 cuma günü benimde 32 haftam doluyor ve kontrole gidicem sorucam mutlaka. ilk gebeliğimde böyle toplanmalar bilmiyordum çok hareketli değildi kızım. ama oğlum maşallah korkutuyor beni. kızım gibi 35 haftalık gelirse diye endişe duyuyorum. nette te okudum karnın aşağı düşmesi ve toplanma oluyorsa 1 haftayla 3 hafta arasında doğum olabilir diye iyice gerildim en iyisi okumamak doktoruma sorcam kaldı 1 gün şurada 🥴
Yprkk glycnkrt Benim de ikinci gebeliğim ve ilk gebeliğimde ağrı sancı nedir görmedim yaşamadım ama bu gebeliğim çok farklı Çatı ağrısı yüzünden yürüyemediğim anlar oldu .
1Papatya__ glycnkrt yok Allah korusun bence de okuma. Bebeğin toplanması falan normal değil mi ya bence öyle bi durum yok. Hiç strese girme. Dediğin gibi dpktora da sorarsın. 2 haftada bir mi gidiyorsun. Sanırım öyle oluyormuş 32den sonra 2 haftaya düşüyor kontroller
hibabyhi toplanma dediğiniz karnınızın bir kısmının aşırı sert olması mı yoksa genelinde hissettiğiniz bişey mi? günlük oluyor ama bir kaç kere sancı gibi bişi oluyo 10-15 saniye sürüp geçiyor. ama en çok zorlayan şey sırt ve bel ağrısı oluyor 🥲
glycnkrt 1Papatya__ evet 29 haftadan itibaren 2 haftada bir gidiyorum. şimdi ise her hafta çağıracak. ilk doğumda yaşadığımızı yaşamamak için. suyum bittiğini anlamamıştım birde ilk doğum kilolarını veremeden tekrar hamile olunca haliyle sıkı takip ediyor.
1Papatya__ glycnkrt tabii endişelenmekte haklısın ama stres olma çağırma kötüyü Allahın izniyle takiptesin Allah vaktinde gelmelerini nasip etsin :)
1Papatya__ Humeyra1 merhaba evet oluyor. Benim içinde yemek yemek zulüm oldu artık:( 32+2 yim nabzım öyle yükseliyor ki yemek istemiyorum resmen. Yemesem de şekerim düşüyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım