Canderinsumeltem sonsuzmasalim ben 30+4 haftaligim canim 1.990 gr dedi normal mi sence bu haftalarda senin bebis kac kiloydu
sonsuzmasalim Canderinsumeltem canim bende 31 haftalikken 1711g gelmisti. sonra zaten birden kilo alimi hizlandi o haftadan sonra
Cismmpoyraz48 sonsuzmasalim doğur artık şu çocuğu da happy kidse geçelim 😊 dogurdum ama fırsat bulup gecemedim ben 😁
GulUmut Dora91 sanki ayaklarini kaburgalarima sokmaya calisiyor, belki de kafasini asagiya ittirmek icin ayaklarini oraya vuruyor 😀 bunu her gun dusunup cozmege calisiyorum 😀
azm Benimde son beş bugün randevum var ama sancı falan yok sadece aşırı bir baskı var ve ayakta uzun süre kalınca bel sırt ağrısı oluyor o da normal
Mavikalp Tugba07 erkekler günğnü dolduruyormus diye halk arasında söylenti var belkide dogru gun gecdikce korkularım artıyor aglıyorum ama hep bunu duymusdum erkek 9 ay 10 der öyle gelirmis bilmiyorum allh hepimizi kurtarsın biran önce
sonsuzmasalim Cismmpoyraz48 sabah hastaneye yatisim yapildi hap verdiler sancilarim da basladi hafif hafif bakalim insallah yarina dogururum da beraber happy kids‘i fethederiz😂
GulUmut NAsilsiniz kizlar? Doguran var mi? 😌 benim bi santim acilmam varmish, kasilmalarda cikti nst de ama ben hiss etmiyorum tabi ki de 😀 bebegin kafasi da asagiya inmish 😌 dktorum en gec 1 subatda gelir dedi, ama program 29 ocak gosteriyor 🙄