Obsesifk inşallah canım ama çoğu bebekte oluyor özellikle sezeryanda hemen sütümüz gelmiyor keşke gelsede bebilerimiz de lop lop emse ya bi de bazıları bilmiyor benim kuzen bilmiyormuş bebek uyudukça da uyumuş o da acıkır uyanır diye beklemiş bakmışlar çocuk sap sarı hastaneye götürmüşler sarılık çocuk sınırda sonra devam sütü vermişler artık 🤷🏼♀️ Doğumdan sonra üç saat diyor hemşire ama saat başı emzirilmeli bence ilk 15 gün atlatınca daha sarılık olmazlar inşallah