Öncelikle geçmiş olsun rabbim şifa versin yarın hayırlısıyla eve donersiniz inşallah uyku için bisey diyemicem çünkü hiç deneyimim yok ama abimin kızında çıktı evet uyuyordu ama 24 saat değil annem sarımsak soyup ipe geçirdi bebege taktı ne hastaneye gerek kaldı nede başka bisey e sari ligi alıyormuş sarımsak zararsız bisey deneyin bence.. Tabi yinede siz bilirsiniz annem sonuçta eski toprak ve genellikle bu uygulanır seçim sizin rabbim bisey e muhtaç ettirmesin..