Cheryy1 Kızlar dr yazdığı demir ilaci asiri kocaman icemiyorum bir turlu zorlasamda olmuyor geri geliyor ama dr 2 gunde birde olsa icin diyor 🙄 Demirim düşmüs mecbur kullanmam lazım. Herkesin demir ilaci boyle kocaman mi ya baska bi seçenek yokmu😭
Cheryy1 Tazeanne123456 ya ne zaman soylesem mutlaka icmeniz lazim 2 gunde birde olsa icin diyor midem bulaniyor icemiyorum diyorum anlamiyor off 😏
Havvabektas Cheryy1 ben maden suyu ile içiyorum köpük yapiyor ağzıma öyle yutmak biraz daha kolay oluyor
Granit Capsül şeklindeyse ilaç önce ağzınıza biraz su alın bekletin su ile beraber ilacı için yani direk ilacı içip peşinden su almayın gitmiyor ben öyle de denedim:)
alyawong00 Cheryy1 benimkisi toz şeklinde tadı vişneli meyvesuyu gibii 😂 kan değerim güzel olmasına rağmen verdi ama çocuğum aklımı başımdan aldığı için bazı zamanlar içmeyi unutuyorum 😂😂
Cheryy1 alyawong00 benim kan degerlerimde guzeldi doktor dusmeden once vermisti ama ben icemedigim icin cokta zorlanmadım gecen hafta degerlerime baktirdim demirim düşmüs malesef bir anda düşüyor 🙁
Mlsaa99 Cheryy1 stick sekilde toz kullaniyorum agizina döküyorsun dilinin uzerinde eriyor cola gibi tadi var hatta sidefer ismi
Kubraaa04 Cheryy1 draje şeklinde olanı yazdırın gyno ninki yada suya katılan var onu yazdırın sağlık ocağında. Ben de hap yutamıyorum normalde doktorum hep bana göre davranıyor niye içmen lazım diyip zorluyor ki alternatif var yani
Cheryy1 Kubraaa04 off bende anlamıyorum ki ya icemiyorum iste zorlasamda olmuyor hani gercekten abartmıyorum
iremhzl Cheryy1 benim normal nurofen gibiydi sonra su olandan yazmis tup seklinde doktordan talep edin bende hap yutamkyorum vitamini sorucam bende zaten yutamiyodim iyice yutamamaya basladim
Nazgrr Cheryy1 keserek içindeki tozu mu içmeye çalışsanız kapsüller midede kocaman şişiyorlar çözüm yolu bulmaya çalışıyoruz😄
alyawong00 Cheryy1 evet 3 saatte bile değerler farklılık gösterebiliyor sen doktoruna sor olursa ikiye böler içersin benimde vitamin hapım çok büyüktü doktorum içemezsen ikiye bölebilirsin demişti