Nil4749 benim de haftaya kontrolüm var 17+1de gideceğim inşallah artık görür. İki doktora takipliyim özel ve devlet. Devletteki 11. Haftada erkeğe benzettim dedi özeldeki de aynı haftalarda kıza benzettim dedi. Sonra ayın 30u da devlettekine gittiğimde bugün cinsiyet görmek istiyorum dedi direkt, baktı ve kız dedi, emin misiniz erkeğe benzetmiştiniz dedim baktı baktı erkek dedi. Sonra baya bastırarak falan baktı emin olamadım bi sonraki gelişinde görelim dedi. Haftaya gideceğim doktor da özeldeki ama artık çatliycam biri bişey söylesin artık 😂