Derin6565 Vanda yaşıyan hamisler var mı acaba benim hayinim buraya çıktı hangi doktora gidiyorsunuz bu arada bayadır burda yım yeni deil
aybkburk Derin6565 selam kızlar bende Vanlıyım ama Diyarbakır’da yaşıyoruz , ama bildiğim iyi kadın doğumculardan biri de bölge hastanesinden Tuba hanım orada olsam kesin giderdim
Ozderr Derin6565 Çatak ilçesindeyim lokman hekimde Burcu’ya gittim yüzüne bakmadan konuşuyor lokman hekim hayatta Yasemin hanım var başka doktorlar çok övdü kendisini su an şehir dışındayım gelince kesinlikle ona gidecem 🤗
Morcivert061 Derin6565 bizde tayinci olaeak geldik cnm akdamara gidiyoduk mehmet beye ama cik memnun kalamadm Lokmn hekimde Agahan bey varmis ona gidicem smdi
ipktos Derin6565 lokman hekim Derya karagülle ye gidiyorum ama doğum burada yapmayacağım ama güven vermiyor
Serenimooo Ben ercişteyim ama vanda oturan bç arkadaşım var o lokman hekimde ahmet melih akyola gidiyor çok memnun canım 😌
Derin6565 aybkburk ama bölgede doğum başladığında doktor seçme gibi bir hakkin yok hangiisnin sırasıysa o giriyo ben bir kez kontrole gittim bölge çok ilgisiz
Ozderr Derin6565 o doktoru duymuştum aynen öyle duyumları var. Bence tek bir doktora bağlı kalmamak lazım bir kaç doktoru deneyip en iyisine öyle karar vermek gerekir. Ben öyle yapacam şahsen
Htcm65 Burcu hanıma gidiyordum çok ilgisiz artık gülsüm feyza hanıma gidiyorum memnunum ve tavsiye ederim..
Derin6565 Htcm65 bende gulsum feyza ya gittim cok iyi sizede tesekkür ederim telefon la zor randavu veriyo ama 1 ay sonraya
Nzlnzl Bizde tayin nedeniyle geldik . Lokman Hekim de Gülsüm Feyza ya gidiyorum memnunum yaklaşımı bilgilendirmesi iyi . Derya hanım a da gittim hiç memnun kalmadım .