Arkadaşlar hareketsiz bir iş hayatım var ve kilolu hamile kaldım. Bulantım deseniz hiç yok ve iştahım açık bende bu süreçte daha fazla kilo almamak adına katlanır koşu bantlarından aldım ve dün ilk yürüyüşümü yaptım. 28 . Dk da kaşığımda Ağrı hissettim indim. Hala aynı yerler ağrıyor çok tedirgin oldum. Bu haftalarda yürüyüş zararlı mı? Max hızım 4.4 tü. Doktorum sanki yapabilirsin demişti ayy tutamıyorum ki aklımda da.