-Papatya33 Ftmnnr yok yok ben bilerek yapıyorum ve düzenli içiyordum :) Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah
Sev98 0208 aç karına alınması lazım mutlaka. Her gün için alarm kur telefonda ben bütün ilaçlarım için öyle yaptım, hep de gözümün karşısında saklıyorum ilaçlarımı