obli 0208 aç karna ve sabah içmeniz lazım. Tiroid hamilelikte çok önemli aksatmayın alarm kurun gerekirse.
-Papatya33 0208 aç karna alınması lazım. Tiroid ilacı çok önemli gebelikte. Lütfen aksatmayin ben gebeyken alarm kurardım yatağımın yanındaydı ilac. Sabah 6da kalkar içer geri yatardım sizde öle yapın
Mini_baby 0208 aç karnına içmen daha iyi fayda edecektir hamilelik döneminde aksatma bebeğin gelişimini etkiliyor
0208 Bi gün aralıklarla içmeyi unutuyorum bugün de unuttum yedikten sonra geldi aklıma içecektim bi soruyum dedim 😞
-Papatya33 0208 açlık süresi ne kadar uzun olursa o kadar iyi oluyor. İlk ay yarım saat önceden içtim aç karnına. Hc fayda etmedi ialc dozu yükseltildi. Diğer ay sabah 6 da kalkıp içim 2.5 a düştü hep öyle devam ettm sizde faydasını görürsünüz i salalh
0208 -Papatya33 ben yarım yarım içiyorum her gün doktor yarımla başladı şimdi sizin kullandığınız ilacın ismi nedir ?
1Anneadayiiii 0208 canım bende kullanıyorum yatak odama konsolun üstüne koyuyorum unutmamak için kalkınca hemen içiyorum yoksa bende unuturum yani
-Papatya33 Ftmnnr niye olmasın ki. Ben O şekilde yaparak aslında açlık süresini uzun tutuyordum o şekilde faydasını gördüm. Yine de siz bilirsiniz tabi. Faydasını görünce söylemek istedm
Ftmnnr -Papatya33 ben doktora randevu alamıyorum tek başıma da gidemiyorum hastaneler uzak en son iyiydi düzenliydi ama şu sıra ilacı yuttuktan sonra uyuyakaliyorum dedim acaba yanlış mı yapıyorum yanlış da değilmiş 🙃
Canselluslu Gebelikte tiroid değerinin kaç olması lazım ki ben 20 haftalığım 2.82 çıktı doktor normal dedi kimisi 2.50 altında olması lazım diyor😖
Dcmavi Canselluslu ilk trimester de 2.5 altında tutmak istiyorlar. 2. trimester için 3.5 bandını aşmamak gerekiyor diye biliyorum. Hafta arttıkça malesef diğer hormonlar sebebiyle tiroid de artıyor
-Papatya33 Ftmnnr yok yok ben bilerek yapıyorum ve düzenli içiyordum :) Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin insallah