Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah hayırlı evlat olsun 💓 Neden erken doğum oldu bende 35+1 im gebelik zehirlenmesi yaşıyorum yüksek tansiyonum olduğu için erken doğum riskim var. Bebek nasıl küveze aldılar mı kaç kilo doğdu nasıl doğdu