Kubraaa04 Kızlar 19+4üm 62 ile kaldım şuan 63 kiloyum karnım da çok çıkmadı tedirgin oldum kontrolüme daha 1 hafta var detaylı ultrasona gideceğim
Ceylanaydmr Kubraaa04 Normal bende 18+3 üm 58dim hamile kaldığımda Şuan 56 verdiklerimi bile alamıyorum 😂
_mucizem_ Kubraaa04 çok normal ☺️ ben de ilk oğlumda 6 aya kadar karnım hiç büyümedi 🙈 hiç kilo almadım ☺️
mcansu Kubraaa04 gayet normal cuma günü 21 haftalık olucam hala kulo almadım üstüne hamile kaldığım kilonun da altındayım Benim karnım çıktı çünkü iç karnım darmış senin iç karnın geniş olabilir çok normal bu da hiç dert etme 🌸
kubra16_ Kubraaa04 ben de 16 haftalık karnım var benim 2. gebelik ama kilo almadım aynen 65tim 66 şimdi bi kaç Gr almışım ama daha alacaz 😂😂😂
mcansu Kubraaa04 için rahat olsun bebek gelişimi annenin karın büyüklüğünden bağımsız İlk gebeliğimde 5 kilo verdim 7 kilo aldım yani hamile kaldığımın üstüne 2 kilo almış oldum 3600 doğdu oğlum
Beyazmelekkk Yeldabanu 30 haftaya kadar nasıl almadınız ? Bende 22 haftalık oldum kg almadım . İnşallah almam bebek alır 😌
Yeldabanu Beyazmelekkk bilmiyorum hiç yemek yerken bi anda iştahım kesiliyor zaten meyveyşe geçiştiriyorum yemek yiyemiyorum çok fazla bebek sağlıklı çok şükür onun kilo alması önemli benim için🙏🤲