birhayalinpesinde internete bakın dicem bi dünya kötü bilgi oluyor insan korkuyor direkt doktorunuzla konuşsanız daha iyi olur. İlk başta bendede plesantam rahim ağzını kapatıyordu kanamalar yaşıyordum az az. İlişki, eğilmek, fazla hareket falan yasaktı