birhayalinpesinde Dun aksam cinsel ilişkiden sonra kanamam oldu 1 2 damla sonrasında gecti agrim vs de yok normal midir acaba
Zehrayenianne birhayalinpesinde benim bir iki damla kanamamdan sonra şiddetli kanammm olmuştu elhamdulillah bebeğim iyi ama yine de doktora gitmeniz gerekiyor artabilir normal değil
alyawong00 birhayalinpesinde bnde de ilişki sonrası kanama olmuştu hemen hastaneye gittik yüksek enfeksiyon çıkmıştı ilaç vermişti hala enfeksiyondan muzdaribim :(
birhayalinpesinde AnayimBenAna_ bebegin haraketlerini hissediyorum yinede gitmem gerekirmi kanama 1 2 damla oldu gecti sonrasinda
rozamomy birhayalinpesinde canım kimse sana vebal alıp normaldir bi şey olmaz diyemez ki, inşAllah hiçbir şey yoktur, her şey normaldir 🤲🏻 sen yine de tedbiri elden bırakma bi acile git içini rahatlatırsın hem 😊🌸
birhayalinpesinde rozamomy plesanta rahim agzini kapatmis ve o yuzden kanama oluyormus progesteron ignesi verdi 5 adet
gizem0403 birhayalinpesinde ilişki vs yaşamamanız gerekiyor. Bol bol dinlenin. Eğer plesanta previa durumu varsa dikkat etmeniz gereken şeyler var doktorunuza mutlaka danışın
birhayalinpesinde Zehrayenianne evet kanamanin hic bir turlusu normal sayılmıyor gitmekten zarar gelmez
birhayalinpesinde alyawong00 idrar tahlili de yaptirdim enfeksiyon cikmadi cok sukur cok gecmis olsun sizede
birhayalinpesinde Nurdemirhan evet bugun yaptirdim onu da onda belli oldu plesanta durumu eger durum degismezse sezeryen ve doktor plesanta yapisirsa ameliyat sirasinda rahmi alma söz konusu dedi maalesef
birhayalinpesinde rozamomy ne yapmak gerekir acaba haraket etmenin zarari olur mu acaba dinlenmekmi gerekir bol bol