Bsrnr97 Rosemihra 23 hafta bitti bizim kalpte trikuspit kacak varmis bir de beyin ventrikulunde sinira yakin genişleme olmus takip edilsin dediler ve fetal önerdiler yaptirmadim ama aklim çok takıldı bu konuya inşallah doguma kadar silinir gider hepsi
Rosemihra Bsrnr97 ben de aynı fetal yaptırmadım önerildi . 30 haftaya yaklaşıyorum hep aklımda soru işareti tabi . Durumun varsa öneririm
Bsrnr97 Rosemihra durumum var ama ben öğrensem de doğacak modundayım o yüzden yaptirip olumsuz sonuc almak beni 3 ay daha da üzecek. Rabbime sığınıyorum inşallah hepimizin bebekleri sagliklica dogsun
Rosemihra Bsrnr97 ben de o modda olduğum için yaptırmadım ama 1 aydır aklımda ya Down sendromu ise :) sürpriz olacak Allahtan gelene razıyım tabiki ama merak işte . Amin canım
gizzzy35 Yasss11 Merhaba benimde bebeğimde kalpte biraz sıvı olduğu söylendi detaylı da çıkmamıştı sonra çıktı. Doğum yaptınız mı bende endişe ettim çünkü umarım sağlıkla dünyaya gelmiştir bebeğiniz 🙏
Yasss11 gizzzy35 mrb ewt doğum yaptim eko cekildi birinci ayinda sıvı azalmış simdide damarda açıklık var denildi bir ay sonra tekrar gidip cekilicez inşallah oda geçmiş bitmiş olur sizde sağlıkla kucağınıza alin inşallah
gizzzy35 Yasss11 Çok sevindim sizin adınıza dilerim diğeri de hemen geçer 🙏 Peki kalp hastalığı olarak mı doğuyor onu pek anlamadım kendimde çok araştırma yaptım bulamadım.
Yasss11 gizzzy35 yani hayir kalp hastaligi falan var denilmedi ama takipte olmamiz lazım dediler zaten çoğu doguma kadar kaybolup gidiyomus