Busra31 32 ye kdr baş aşağıydı 32de makat gelişe döndü 37+6 yız hala makt geliş biraz uğraştım aşağıda müzik dinletmeler secde pozisyonu emeklemeler ışık tutmalar ama dönmedi 🤷♀️ Demekki böyle doğmak istiyor tosunum dedim bıraktım 🙈 sezeryan olucam ama yine de doğumun kendiliğinden başlamasını beklicez 🙏🙏