Allah yardimcisi olsun cok zor bir rahatsizlik . Teyzemden biliyorum genetik saniriim cunku dedem de varmis sadece baska bir tarzi . Ergenliginde ortaya cikmis biz baya yorulmus durumdayiz bu durumdan her sene atakları oluyor ilaclarini kendi basina icerken icmemeye basladigi gibi atak geciriyor ne yaptığını ne soyledigini bilmiyor agiz dolusu kufurler edip ertesi gun birseyy olmamis gibi gelip gidiyor . Ben sesine bile tahammul edemiyorum artık hakaretleri yetiyor insanın canına 🙄