Aysgl1119 hiç korkma bende basta korkmustum doktora soyledım baktı bı enfeksıyon yok bormal dedı ınanırmısın gunde üç dort defa camasır degıstırıyorum evet çok rahatsız edıcı ve çok kotu bırdurum ama kıme sorsam normal dıyo yapıcak biley yok demekki malesef