Gizem1504 GirlandBoy_Mom 2 katı artış bekleniyor sizinki 3 katından fazla gayet güzel takip etmeye devam edin. Adetinize var daha sanırım
GirlandBoy_Mom Gizem1504 evet canım adet günüm yarın veya perşembe döndüm 27 28 inşallah böyle devam eder 🌸
newyearanne Mmehtappp 260 değerin adetin gününün kaçıncı gecikmesin de çıktı benim 10 günlük gecikmeyle 206 çıktı ama kese görünmedi
Merry_ GirlandBoy_Mom teşekkür ederim canım doktora gittim ama keseyi göremedik 🥺cuma günü görürüz büyük ihtimalle dedi inşallah yarın bidaha kan vermemi istedi 4+4müş normal mi gözükmemesi korkuyorum da 🥺
Mmehtappp Kızlar kese görünmemesi normal 5 haftadan sonra görünüyor hatta bazılarında 6 haftada görünüyor daha bebislerimiz küçücük o yüzden gayet normal
Mmehtappp Benimde belim çok ağrıyor sizde böyle ağrı var mı yoksa ben araçta çalışıyorum o yüzden mi ağrılarım oluyo
GirlandBoy_Mom Mmehtappp çok normal canım ben tam 3 gün çektim regli ağrısı gibi ara arada oluyor arada