nazel123 Tutaste_ aynıymış günlerimiz bende meme reddi yapar diye korkuyorum kızımda phiilips ultra soft almıştım onu tuttu sadece deneyebilirsiniz oğlumdada aldım ama cesaret edemedim kızım sonradan memeyi bıraktı sağarak verdim zor geçmişti
tatlibebegim_ Tutaste_ bende ilk başta başka emzik verdim almamıştı sonra avent verdim onda ilk zorlandı sonra nokta kadar reçele batırıp verdim o gün bu gündür tutuyo 6 aylık emzik delisi şimdi😂
Tutaste_ Htccndn avent tutuyor dediler hiçte tutmuyo agzına büyük geliyor öğürüyo. Meme gibi olandanda vermeye korkuyom alışırsa benı emmez diye
Htccndn Tutaste_ Vallaha kuzum meme gibi olandan aldım onu tutmuyor benimki bende bir damak emziği denicem bakalım tutacakmı
Feyzanurguc Tutaste_ benim ilk bebeğim avent tutmuştu ama hastanede sütüm gelmemişti mama davermek istememiştim o an emzik vermiştim onu tutmuştu bence aç olduğu için sonraki gğn sütüm geldi ama meme reddi yaşamadım besin alerjisi olduğu için 6 aydan sonra emmedi
Tutaste_ tatlibebegim_ ya kücük olmsa bende bandırıp vercem damlayla kandırıyomda oda tadıı gıdımce bırakıyo
huzunluponcik Tutaste_ 1 ay aşısinda doktor calpol yazmisti ona azıcık batırıp verdim bi kaç kez öyle biraz alıştı azda olsa tutuyor mutlaka ilaç yazdırın hem ateş olunca kullanırsınız
nazel123 Tutaste_ Benimki bundan canım ultra soft şimdi meraktan denedim tuttu 😄 Ama çıkardım ya meme reddi olur diye korkuyorum mememi tutarken zorlanıyor zaten
MrsKiss Benimki de uyku öncesi tutuyor sonra kendisi atıyor ama böyle çok aç uyanıyor açken asla kabul etmiyor ağlarken kabul etmiyor uyku öncesi sadece keşke emzik seven bebeler denk gelseydi hayat daha kolay olurdu
Annecik02 Benim oğlan da 3 aylık oldu damaklı da verdim damaksiz da ikisini de tutmadı bende mi biseye bandirip versem uyandığında kucağıma almazsam bağırıp duruyor
Tutaste_ Almira_ cok araştırdım çokta meme reddi yasayan yok 1 aydan once verirsen meme reddi oluyor foktorda verebilirsin dedi yanı sıkıntı yok. Herzaman emmek istiyor cok emince kusuyor üst bas kalmadı hiç. Emziğe alısınca midesi sütüde sindiricek oda rahst edicek bende.
CeylanAk Benm ikizlerimde hiç almamıştı emzik ne zaman emzirmeyi bıraktılar emzik emdiler almıyorsa zorlamanın hiç anlamı yok