BeyzanurDemirci merhaba benimde 650de kese gözüktü 1900de bebek gözüktü ama bu süreçte çok yavaş arttı değer. Suan 6. Haftadayım yarın kalp atışı için gideceğim. Arkadaşımın da 250de kese görüldü 1100de bebek, bebeği 2 ay önce doğdu sağlıklıca. Herkeste beta çok hızlı artmak zorunda değil diyor gittiğimiz doktorlar, önemli olan az da olsa artması ve kese-bebek gelişimi. İnşallah bizler de sağlıkla alırız bebişleri kucağımıza. Acele etmeyin lütfen bekleyin siz de en az 2 3 hafta daha💐