Emisen7 canim daha cok yeni hamilesin
İlk gebeligimde bende 7 haftalikken kaybettim,hic belirtim yoktu.
Suan ikinci gebelifimdeyim 7.haftada basladi belirtiler.Cok kötüydu kusmalar bulantilar
Simdi 20+3deyiz
Korkma,belirtiler icin cok erken 3.haftadasin daha