deletedmom947 Edugumoglu bence netleştirin insanın içine sıkıntı oluyor birde ismiyle hitap etmek istiyor insan🤗
Edugumoglu deletedmom947 Sormayın mik dedik biz mik kalacak oglumun ismi kayinpederimin ismi olsun dedik Alpfeyzi güzel geldi ama hala bekliyoruz
Sdanrr SevgibiR Uras ve Sırac erkek olsaydı kesinlikle 2 sinden biri olacaktı. Bende suan 39 haftalığım ve hala kızımın ismi yok 😌
EceKndkci Sdanrr Bade ismini cok yakıştırıyorum kız bebislere şahsen kendim koyacaktım ama oglusum geliyor hayırlısıyla 😊