deletedmom947 Kızlar benim gibi var mı bilmiyorum ama heralde yoktur😂 Bilen bilir aylardır isim kararsızlığı yaşıyorum. Sonunda bir isme karar verdim hatta kapı süsümü bile sipariş ettim ama hala kararsızım🙈 Rahmetli kayınpederimin ismi Cemil eşim onu koymak istedi, yanına istediğin bir ismi koy dedi. Sizce Cemil Erdem Cemil Asaf Hangisi daha uyumlu ve güzel? İkinci ismini kullanacağız büyük ihtimalle.
SevgibiR deletedmom947 delircem valla 33 olduk çocuğun adı yok babasına bul diyorum düşünüyorum diyo senin gibi 39 .haftayi bulcaz biz kesin erkek benim de bı isim bulmak bu kadar mı.zor ya millet cinsini öğrenir öğrenmez koyuyo adını
deletedmom947 Edugumoglu aslında yaptıramıyordum doğumuma çok az kaldığı için hiçbi sayfa hemen yapıp göndermiyordu. Sonra bi tane çok beğendim dedim bi sorayım Asaf yazıyordu sadece. Kadın onu yeğenine yapmış hemen gönderirim dedi bende hemen aldım🥰 Böyle de bi işaret gibi geldi bana😄
deletedmom947 SevgibiR ay aynen bende öyle olanlara çok özeniyorum😂 Bende hep eşime baskı yapıyordum şu mu bu mu diye kura çekelim diyordu😂 Böyle de rahat, sen ne kadar kafayı yersen ye. Sen düşün karar ver canım benim gibi eşini beklersen böyle olur🙄
Sdanrr SevgibiR Uras ve Sırac erkek olsaydı kesinlikle 2 sinden biri olacaktı. Bende suan 39 haftalığım ve hala kızımın ismi yok 😌
Edugumoglu deletedmom947 bence gizel düşünmüşsünüz bazen akışa bırakmak gerekir bizde 30 dayiz daha bulamadık bir secenek var düşünüyoruz hala
deletedmom947 SevgibiR nasıl bir şey düşünüyorsun? Bende anlamlı isim takıntısı olduğu için çok zor karar verdim. Birde eğer eşim babasının ismini koymak istemeseydi ben kesinlikle Ahmet Taha, Emir Ali, Ali Yağız, Ahmet Emir bunlardan birini koyardım❣️
SevgibiR deletedmom947 Taha güzel ama Ahmet Ali olmaz onlar var akrabada 😂 yiğit olabilir ama ikinci bı isim isterse ne olur bulamıyorum
deletedmom947 SevgibiR bana Ahmet ve Ali erkek isimlerini çok zenginleştiriyor gibi geliyor. Yiğit Aslan’ı da çok yakıştırıyorum birbirine👍🏼
deletedmom947 SevgibiR olur tabi ki. Bizim soyismimiz Öztürk olduğu için ve Türkiye’de milyon tane bu soyisimden insan olduğu için ben çift isim istedim hep. İsim benzerliği daha az olsun ya da tek olsun diye😄
deletedmom947 Sila7166 ya bazen öyle diyorum bazen de diyorum ki çocuk okula giderken sınıfında 10 tane Asaf olacak🙄 Gerçi Asaftan çok Ali Asaf var
Sila7166 deletedmom947 valla sanmiyorum ki cok ta olmuyo bu zamana kadar hic oyle denk geldigini gormedidme duymadimda icinne nasil siniyosa oyle yaparsin kimseyi dinlemede takmada ☺️
deletedmom947 Edugumoglu bence netleştirin insanın içine sıkıntı oluyor birde ismiyle hitap etmek istiyor insan🤗