YaseminNurcanSu Kizlar bat 5 erken gebelik testi yaptim nimo erken gebelik testi bu markayi ilk kez yaptim sizce var mi 3 4 dakikada cikti sonuç
Solmaz-Papatya YaseminNurcanSu hemen cıktıysa hamilesin canım hayırlı olsun Rabbim sağlıklı bir gebelik sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah 🤲
Mucizeem__ YaseminNurcanSu Ama kaç tane burda post gördüm hep testler yaniltmis inşallah hakkınızda hayırlısı 🫂💖
YaseminNurcanSu Ilk teste gore biraz silik cikti isiktan dolayi gorebilcekmisiniz bilmiyorum ama gozle goruluyor
YaseminNurcanSu Mucizeem__ şuan şehir disindayim eve donunce yarin aksama insallah kan verecegim yarinda olmazsamm 😊😊
Ruyam_ YaseminNurcanSu gebesin bende de böyle oldu flaşh yakarak zor bela gördüm sabah ilk tuvaletinle yaparsan daha net çıkacaktır
Guneyinannesi1 YaseminNurcanSu az önce yaptım pozitif çıktı gittim kan verdim negatif aynı marka bende ilk defa aldım ama benim adetime 11 gün var 🥹
Ruyam_ Guneyinannesi1 bazen israra işlemiyor adetime 1 hafta kala yapmıştım idrarıma işlemediği için çıkmamıştı adetimden 4 gün geçti çizgi belirdi bazen idrara geç işliyor