dygsss Kızlar iç karnım mı dar anlamadım akşamları böyle oluyon göbeğim geriliyor sanki büyüyor benim gibi olan varmı
Ayden6 dygsss ilk haftalarda şişlik çok fazla oluyor hormonlar ve bağırsak hareketleri ile alakalı sanırım. 12 haftadan sonra bir süreliğine normale dönüyor. Sonra bebek ve rahim büyüdüğü için yine göbek çıkıyor🤣
Ro21 dygsss evet benim de böyleydi. Şu an 19 haftalık hamileyim insanlar 7-8 aylık zannediyor. Geçmiyor. Ama ben hamile olmadan önce de yemek yedikten sonra böyle çıkıyordu göbeğim. Öyle durumun varsa olabilir
Canco dygsss 😂hahaha aynı durumdayız 8+3deyim yani göbek desem değil şişlik desem değil değişik bir şekilde karnım akşamları şişiyor sabahları biraz daha kendine geliyor
Babymom07 dygsss daha bebiş çok küçük kız bebişten kaynaklı değildir ama kendin de zayıf görünüyorsun iç karnın dar olabilir 👍🏻 büyük bir karna hazır ol 😅 ben biraz kiloluyum ondan 5. Aya kadar çok çıkmadı bile
dygsss Ayden6 valla iki gündür falan böyle birden çıktı 🤣 şişkinliğimde yok aslında çok hani gaz yok ama karnım geriliyor yağ sürüyorum çatlak yağı rahatlıyor braz
Almira_ dygsss yok bacım gerginlik varsa ki var diyorsun bu bildiğin bebek karnı 😀 benm de 14. Haftada birden gerilip durdu sonra hep büyüdü.
Ro21 dygsss evet hazırlan 😀 haftandan büyük görünecek göbeğin. İnsanlar büyük görünüyor derse oku kendine de bebeğe de. Bu insanlara hiç güvenilmez. :) kimde nasıl göz var bilemeyiz
PinkyJelly Off bu ben 😅 kimseye inandıramadım şişkinliktir deyip durdular 8-9 haftaya kadar sabahları tuvalete gittikten sonra yine biraz iniyordu şuan 11 haftalığım inmiyor baya göbek bu 🤣🤣 ve kilo alma göbeği değil sert böyle gergin bi de
Jasmine2426 dygsss tamamen gaz ve şişkinlik oluyor benimde öyleydi sonra düzeldi sonra tekrar şişmeye başladı 16.haftada
Kur dygsss canım bende 9+2 Yim ve bende böyleyim dün hatta şaşırdım aynada ama yemek yedikten sonrası tabi benim böyle 😂
000_gulay dygsss iyi dedim iyi karnın dar herhalde senin ben hiç hamile gibi değilim 😂😪 ay sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah ❤️❤️