Normalde çayla arası olan biri değilim hiç, kahvaltıda bile başka bir içecek varsa onu tercih ederim,misafirlikte koyulmuşsa ayıp olmasın diye bir bardak alırdım ,nescafe içerdim o da sık değil, 2. Hamileliğim bu hamileliğimde deli gibi canım çay istiyor tekken bile demleyip içmek istiyorum biryere gittiğimde çok içebiliyorum hele birde çay güzelse. Günde 1 bardak içilmesi gerekiyor diye biliyorum ne yapsam bilemedim ne düşünüyorsunuz