Fyz_a Merve8155 yumurtlaman gec olmustur muhtemelen duzenli olsa da mevsimsel bazen olabiliyor canim insallah gebelik vardir tabi ama olsa silikte olsa cikardi sanirim
Merve8155 Fyz_a Canim yikadim boyle oldu cildiricam ya goguslerim cok hassas ve belim.agriyo gelceksede gelsin artik ya bu bekleyis daha da yoruyo 😑
Fyz_a Merve8155 canim nasil oldun ya ben bu test yikama seylerine inanmiyorum cunki bi ara benim testlerim heo silik cikardi hamilelik olmasa da, ve yikadigim da bile gitmezdi cizgi olmadiysan tekrar bi test yap istersen cnm
Merve8155 Fyz_a kan verdim 0.1 cikti ve hala olmadim karnimin sol tarafinda ve saginda belimde agrilar oluyor ne yapayim.bilmiyom ki😑
Fyz_a Merve8155 iste sokulemedigi icin agriyor sanirim maydanoz suyu falan icsen o icimizi temizliyor ya belki sokulmene fayda saglar yada tarlusal alsan o da regl olmayincs veriliyordu
Merve8155 Fyz_a evet oluyo bazen ama benim.hic boyle olmamisti cunku gecikse bile bi hafta gecikirdi o da antibiyotikten ve boyle agrilarim olmazdi batmalar falan oluyo karnima birden sanki diken batiyo gibi
Fyz_a Merve8155 doktora gidince bana da haber ver olur mu insallah onemli bisey degildir gecmis olsun