Burcu__0506 Merve8155 sabah ilk idrarla bi test yap sonra da doktora git istersen canım belki geç döllenmedir
Merve8155 Ervaa13 bende de cikmadi canim ya erkwn gebelikte bile cikmiyor ne bu anlamadim bari adet olalimda aklimiz kalmasinn1 hafta oldu
Ervaa13 Merve8155 Şuan benimde oyle en azından adet olsam rahatlicam test yapıyorum cikmiyor ama adette olmuyorum
Fyz_a Merve8155 yumurtlaman gec olmustur muhtemelen duzenli olsa da mevsimsel bazen olabiliyor canim insallah gebelik vardir tabi ama olsa silikte olsa cikardi sanirim